bovendien ruim 250.000 euro! Zette Eindhoven zich vorig jaar nog voor de volle 100% in voor de actie van 3FM, dit jaar was de markt met daarop een groot podium, opvallend leeg. Het glazen huis zag er dan ook wat zielig uit met de weinige toeschouwers. Een geluk bij een ongeluk, want Eindhoven Winterstad, met de SBS Kerstwinterparade, het ijssculpturenfestival en de sneeuwhelling bleek wel weer een groot succes!
Wat als de straat een mond zou hebben en vertellen over de miljoenen dingen die er dagelijks gebeuren? Geliefden die afscheid van elkaar nemen, een student spelend met zijn mobieltje, een zwerver verkleumd van de kou. De straat op zichzelf leeft ook: graffiti op de muur, reclameborden, een uithangbord. Ik ben zo benieuwd naar de dingen die gebeuren op straat, die wij misschien als vanzelfsprekend zien, maar iedere dag weer zorgen voor mooie, schokkende, grappige en bijzondere momenten!
donderdag 29 december 2011
Serieuzzz is letterlijk zzz
Was heel Eindhoven vorig jaar nog in de ban van Serious Request en het glazenhuis, zo teleurstellend is Serieuzzz live. In 2010 stond het glazenhuis, een initiatief van radiozender 3FM, op de markt in het centrum van Eindhoven. De hele stad was druk in de weer met het doen van acties en het verzamelen van geld voor Serious Request en met succes! In totaal haalden de trotse Eindhovenaren maar liefst het recordbedrag op van €7.135.707. Dit jaar stond het glazen huis in Leiden, maar dat mocht niet baten! Ook in Eindhoven kwam een glazen huis met het idee om het record van vorig jaar te verbreken. Wat een groot succes had moeten worden, werd een enorme flop met een totale opbrengst van bijna 30.000 euro. De actie kostte de gemeente
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten